2017. nov 28.

[#Dunaújváros] - Karácsonyi álom a Garázs Vendéglőben

írta: SikerEmber
[#Dunaújváros] - Karácsonyi álom a Garázs Vendéglőben

Lehet, hogy ez az álom igazából csak az enyém és nem látta senki más? Olyan valóságosnak tűnt. November vége felé járt a naptár és azon tanakodtam, hogyan lehetne meghitté, békéssé tenni a Karácsony napjait. Nem szeretnék ajándékokért szaladgálni, sem a főzéstől olajszagúan, csapzottan lerogyni a szent este asztalához.

De aztán mégis úgy alakult, hogy ezt kellett tennem, és mindeközben azon járt az eszem, hogy lehet az, hogy évek óta másképp szeretném és mégis futkosás lett a békés elcsendesedésből… Álmomban láttam ezt. Fáradtan és fásultan vették kezdetét az ünnepélyes napok. Vendégek jöttek, vendégségbe mentünk, s közben folyton arra gondoltam, hogy jó lenne másképp.

Szomorúan ébredtem fel, mint mikor valaki tudja, hogy még nem sikerült teljesen elhagyni az álombéli világot. Rabul ejtett az idén igenis másképp lesz gondolat.

Tudtam, hogy aznap beszélgetni fogok valakivel, aki éttermet vezet. Köztudott gasztro fanatikusként vártam a találkozást, az elterelő gondolatokat.

Megérkeztem a Garázs Vendéglőbe és Péter már várt rám. Mivel is kezdjük? Induljunk talán azzal, hogy mi történt a nyitás óta eltelt hetekben.

garazs-sikerember-20171128.JPG

Úgy érzi, válaszol, hogy kellemesen alakulnak a dolgaik. A felszolgáló személyzet összeállt, és a konyha is szépen alakul.  A kezdeti zökkenőket kisimítottuk, reméljük vendégeink megelégedésére. Amiről azonban leginkább beszélni szeretnék, folytatja, az a karácsonyi menüsorunk. Elvitelre kínálunk ugyanis ünnepi ételeket.

És ekkor csoda történt. Ennek hallatán, mintha ebben a pillanatban ébredtem volna fel, visszajöttem az álomvilágból és lelkesen vártam a folytatást. Igen, igen? És milyen ételeket kínáltok, és hogyan lehet elvinni, mikor és meddig lehet leadni a rendelést??? Felcsillant ugyanis a remény, hogy az idén másképp lesz…

garazs_belsoter.jpeg

Látva az izgatottságomat azonnal jöttek a válaszok: Filézett halászlét kínálunk, Karácsonyi töltött pulykamellet, szerecsendiós burgonyapürével, Töltött káposztát, Rosé kacsacombot pezsgős lilakáposztával tört burgonyával és Garázs Tálat.

A megrendelt ételekért december 24-én délután 14.00-ig lehet érkezni, a rendeléseket december elejétől fogadjuk, egészen 21-én estig.

Ha nálunk rendelik meg az ünnepi menüt elkerülhetik az egész napos fáradalmakat, s maradhat az ünnep mindenki számára ünnep. Egymásra figyelős, békességes, meghitt.

Úgy hatottak rám ezek a szavak, mintha megérkeztem volna abba a világba, ahová készültem. Így már nincs is más dolgom, mint, hogy elmondjam, a karácsonyi nagy főzőcskén kívül decemberben a céges rendezvényeknek, baráti partiknak is szívesen adnak helyet, vagy szállítanak ki helyszínre. A Garázs Vendéglő december 27-én nyit ki újra, s a Szilvesztert is pihenéssel töltik.

Ja igen és egy nagyon fontos dolgom van még, megjegyezni a +36 30 242 5505-ös telefonszámot és időben megrendelni a karácsonyi menüt! Mert az idén másképp lesz…

Láttad, hogy már meg is rendelheted a teljes karácsonyi menüt a Garázs Vendéglő webshopjában, ahol még azt is megadhatod, hogy mikor szállítsák ki házhoz a teljes menüt?

Halászlé, töltött káposzta, sültes tál vagy egyéb finomság?

Kattints a képre és rendeld meg a teljes  karácsonyi menütöket most!
garazs-form-head.png

Beszter
NapiHami csoport - www.napihami.hu

Szólj hozzá